آموزش زبان انگلیسی

داستان انگلیسی.نمونه سوال زبان .طرح درس زبان .گرامر دوره راهنمای .اس ام اس

آموزش زبان انگلیسی

داستان انگلیسی.نمونه سوال زبان .طرح درس زبان .گرامر دوره راهنمای .اس ام اس

اس ام اس انگلیسی با ترجمه فارسی

sms love

I'll lend you my shoulder for you to cry on, my ears to listen to, my hand for you to hold, my feet to walk with you, but I can't lend you my heart coz it already belongs to you

شونه هام رو بهت قرض میدم که روشون گریه کنی ..گوشام رو تابشنوه صداتو...دستامو تا اونا رو بگیری..پاهام که همراهیت کنه .. ولی قلبمو نمیدم..چون ار قبل مال خودت بوده

بقیه در ادامه مطلب

 ۞♥♥♥♥♥♥۞

Without Love -- days are

"Sadday,

moanday,

tearsday,

wasteday,

thirstday,

frightday,

shatterday.. . so be in Luv everyday...

 

بدون عشق.روزها:.....غم..گلایه..اشک..بیهودگی.تشنگی..هراس..نابودی

 

پس هر روزت را عاشق باش .

 

 ۞♥♥♥♥♥♥۞

When time comes for u to give ur heart to someone,

make sure u select someone who will never break ur heart,

cuz broken hearts has never spare parts.

 

وقتی زمانی رسید که خواستی قلبت رو به کسی تقدیم کنی ..اول مطمئن شو که اون قلبتو نمی شکنه.

 

چون قلب شکسته لوازم یدکی نداره..

 

 ۞♥♥♥♥♥♥۞

I'm going to write on all the bricks I MISS U

and i wish that one falls on ur head,

so that u know how it hurts

when u miss someone special like u.

 

دلم میخواد روی تمام آجر ها بنویسم که دلم واست تنگ شده

 

و آرزو میکنم که یکیش اصل بخوره وسط فرق سرت

 

تا بفهمی چه دردی داره..وقتی که آدم دلش واسه یکی مث تو تنگ میشه.

 ۞♥♥♥♥♥♥۞

Love is sweet poison: ..

Do not consume without your beloved's advise ..

and keep out of reach of children ..

and keep it in cool and dark place.

 

عشق یه سم شیرین هست...بدون نسخه اون کسی که دوستش داری مصرفش نکن.

 

از دسترس بچه ها دور نگرش دار..و در محل تاریک و خنک نگهداریش کن..

 

 ۞♥♥♥اس ام اس♥♥♥۞

You are like the sunshine so warm,

you are like sugar, so sweet... you are like you...

and that's the reason why I love you!

 

تو مث نور خورشید هستی خیلی گرم.. تو مث شکرهستی خیلی شیرین

 

تو مث خودت هستی ..

 

و دقیقا به همین خاطره که من دوستت دارم

 ۞♥♥♥اس ام اس♥♥♥۞

What I feel for you,is really true.

You got to know,I need you so.

When you are gone,I can't go on.

Can't you see, that you are the only one for me?

 

هر احساسی که من به تو دارم کاملا واقعی هست و باید بدونی که من به تو احنیاج دارم

 

اگه بری من دیگه نمیتونم ادامه بدم..

 

آیا نمیتونی ببینی که تو تنها عشق منی؟؟

 

 ۞♥♥♥اس ام اس♥♥♥۞

I believe that God above created u for me to luv.

he picked you out from all the rest cos

he knew id luv you the best!

 

 

من اعتقاد دارم که اون خدایی که بالای سر ماست تو رو آفریده تا من عاشقت باشم

 

اون تو رو از بین همه برای من انتخاب کرد تا تورو به منتهای درجه دوست داشنه باشم .

 ۞♥♥♥اس ام اس♥♥♥۞

You are always in my heart, here and everywhere,

There is no one in the whole world that makes me feel this way.

 

تو همیشه در قلب من هستی ..هر جا که باشم .هیچ کسی تو دنیا نیست

 

که باعث بشه من یه احساسی این چنین داشته باشم..

 ۞♥♥♥اس ام اس♥♥♥۞

 

Last night , thinking of u, one tear rolled out, i asked why r u out?

Tear said there is someone so beautiful in ur eyes, now there is no place for me.

 

دیشب که به تو فکر می کردم..یه قطره اشک از چشمم چکید ..بهش گفتم چرا از چشمانم بیرون آمدی؟؟

 

اشک گفت:شخص زیبایی در چشمان تو منزل داره ..دیگر جایی برای من نیست ..

 

 ۞♥♥♥اس ام اس♥♥♥۞

 

 

If I die and go to heaven, I put your name on a golden star.

So that all the angels can see how much you mean to me !! I love you

 

وقتی مرگم فرا رسید اگه به بهشت رفتم ..اسمتو رو یه ستاره طلایی مینویسم تا تمام فرشته های خدا بدونن

 

که من چقدر عاشقتم

 اس ام اس عاشقانه اس ام اس انگلیسی اس ام اس جدید

 

 ۞♥♥♥اس ام اس♥♥♥۞

 

Do u know why God created gaps between fingers?

so that some who is very special to u comes and fills those gaps by holding your hands forever.

So come n hold my hands forever n I promise I'll never let u go.

 

آیا میدونی خدا چرا بین انگشت های دست فاصله قرار داده؟؟؟

 

تا این که کسی که تو دوستش داری بیاد و با دستاش اون فاصله رو برای همیشه پر کنه

 

پس بیا برای همیشه دستای منو بگیر و قول میدم که هیچوقت نزارم ترکم کنی..

 

 ۞♥♥♥اس ام اس♥♥♥۞

 

 

When the night comes, look at the sky.

If you see a falling star, don't wonder why, just make a wish.

Trust me, it will come true, 'cause I did it and I found you!

 

وقتی شب فرا میرسه ..به آسمون نگاه کن ..اگه یه ستاره رو دیدی که سقوط کرد تعجب نکن ووفقط یه آرزو کن

 

به من اعتماد کن ..این واقعیت داره..شک نکن.. واسه این که من این کارو کردم و تو رو پیدا کردم

نظرات 1 + ارسال نظر
شهر زیبای فین سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ http://fincity89.blogsky.com/

جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد